Košík je prázdný
K dopravě zdarma chybí 3999 CZK
Účet
Značky
Otázky týkající se zadání objednávky
  • Já nevím, jak zadat objednávku, mohu se na Vás obrátit s prosbou o pomoc?
    • Samozřejmě, rádi pomůžeme :) Prosím kontaktujte zákaznický servis e-mailem (kontakt@babyaisle.cz) nebo telefonicky na čísle 32 376-65-80, 602 429 191
Otázky týkajíci se platby
  • Způsoby platby k obchodě BABYAISLE.cz
    • Existuje mnoho forem plateb, napr:
      • Platba kreditní kartou nebo vysokorychlostním převodem PayU
      • Platba běžným převodem nebo poštovou poukážkou
      • Kurýrní zásilková platba DPD, Poczta Polska nebo poštomatem InPost
      • Platba v hotovosti při osobném převzetí
Otázky týkajíce se kurýrní zásilky DPD
  • Když jsem zvolil / zvolila kurýrní zásilku DPD můžu sledovat zásilku?
    • Ano, sledování zásilek DPD je možné na adrese http://www.dpd.com po zadání čísla přepravního dopisu. Číslo dopisu, obdržíte v e-mailu při odeslání zásilky.
Otázky týkajíce se zásilky poštomatem InPost
  • Co dělat, abyste obdrželi balíček poštomatem InPost?
  • Při nakupování v obchodě zvolte možnost dodání poštomate. Zadejte svou e-mailovou adresu, číslo mobilního telefonu a přejděte k službe poštomatu. To stačí! Nemusíte se ani zaregistrovat. Počkejte na zaslání SMS a e-mailu s informacemi o doručení a 6místným kódem příjmu. Se službou Poštomat zadejte pouze číslo mobilního telefonu a kód příjmu. Poštomat automaticky otevře dvěře s Vaším balíkem.
  • Jak dlouho trvá doručení?
    • Převážná většina balíků zasílaných poštomatem je doručena následující den objednání.
  • Jak často jsou doručovány poštomatové zásilky InPost?
    • Zásilky jsou doručovány do poštomatů InPost ve všechny pracovní dny, s výjimkou státních svátků.
  • Jak mohu sledovat stav mého zásilky odeslanéj do poštomatu?
    • Balíčky můžete sledovat zadáním 24-místného čísla balíku na vyhledávací stránce nebo přihlášením do programu Pacack Manager. Číslo balení naleznete v oznámení SMS nebo e-mailem.
  • Jak zjistím, že balíček na mě čeká?
    • Když kurýr doručí zásilku na cílového poštomatu, systém vám automaticky zašle oznámení SMS a e-mail. Ve zprávě naleznete číslo zásilky, číslo a adresu Poštomatu a 6-místný kód příjmu potřebný k přijetí zásilky.
  • Co potřebuji k vyzvednutí balíčku?
    • Pouze číslo mobilního telefonu a 6místný kód příjmu.
  • Můžu pověřit jinou osobu,aby převzala balík za mně?
    • Samozřejmě! Balík nekontroluje žádné dokumenty. Stačí poskytnout své důvěryhodné telefonní číslo a 6místný kód příjmu.
  • Kolik času k převzetí po o zásilky po obdržení oznámení?
    • Balík čeká v balíku na vyzvednutí na do 3 dnů. Potom obdržíte oznámení o odeslnání zásilky do nejbližší pobočky InPost. Po 11 dnech bude zásilka odeslána odesílateli. Po uplynutí 24 hodin od doručení balíčku do společnosti Poštomatu obdržíte upozorňovací SMS a e-mail s upozorněním, že zbývá pouze 48 hodin. Zmeškané zásilky odeslané po vyzvednutí jsou vráceny odesílateli po 11 pracovních dnech.
  • Mám problém s vyzvednutím balíčku.
    • V případě jakýchkoli problémů s příjmem zásilky kontaktujte linku InPost na číslo 801 400 100 (pro pevnou linku) nebo 722 444 000 (pro mobilní telefony).
  • Jaké jsou možné způsoby platby v InPost?
    • Platba kreditní kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) a bankovní převody vybraných bank: Bank BPH S.A. (Převod z BPH), ING Bank Śląski S.A. (Platit u společnosti ING), Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew), BZ WBK S.A. (Przelew24), Alior Bank S.A. (Platit s Alior Bank), Alior Bank S.A. (Služby T-Mobile Banking), Bank Ochrony Środowiska S.A. (Platí se společností BOS), Deutsche Bank PBC S.A. (db Transfer), Plus Bank S.A. (Platit Plus bankou), Bank Pocztowy S.A. (e-mailový přenos24).
  • Mohu prodloužit termín vyzvednutí?
    • Samozřejmě! Dobu vyzvednutí můžete prodloužit až o 4 pracovné dny
  • Kdy mohu prodloužit dobu vyzvednutí zásilky?
    • Po uplynutí 24 hodin po doručení zásilky Vám zašleme SMS s možností prodloužení termínu vyzvednutí. Pak můžete odeslat zprávu.
  • Jak prodloužit termín vyzvednutí zásilky?
    • Registrovaní uživatelé - prodloužení 48 hodin: SMS s obsahem In0xxxxxx až 7057 (cena 0,62 zł), kde xxxxxx je 6-místný kód pro příjem balíčku. Musíte mít minimálně 4 PLN ve svém účtu správce. Celkové náklady na služby: 4,62 PLN. Žádná registrace - prodloužení o 24 hodin: SMS s obsahem In0xxxxxx na číslo 74240 (cena 4,92 zł), kde xxxxxx je 6-místný kód pro přijetí balíčku. V odpovědi na SMS obdržíte oznámení s novým datem vyzvednutí.
  • Kolikrát mohu prodloužit dobu vyzvednutí?
    • Maximálně dvakrát.
Otázky týkající se vrácení balíků
  • Respektujeme Váš čas, takže vrácení zboží je velmi jednoduché. Veškeré informace o odstoupení od smlouvy naleznete v části "Návrat"
Otázky týkající se reklamace
  • Jak probíhá reklamační proces?
    • Kontaktujte nás na adrese: kontakt@babyaisle.cz
    • Uveďte důvod své reklamace a korespondenční údajě
    • Pokud máte fotku poškozeného produktu, pošlite nám ji, urychlíte proces reklamace
    • Zákaznický servis vyřeší Váš problém
    • Pokud bude zapotřebí vyměna zboží zákaznicka služba, s Vámi domluví termín vyzvednutí zásilky
    • Kurýře pošleme na danou adresu
    • Kurýr nám doručí balíček
    • Přehodnotíme reklamaci
Srovnání zboží
Baby list